0.087
ssta73 ssta73 Tue. 30 Apr. 2013 14:13
,,,,
ssta73 ssta73 Tue. 30 Apr. 2013 13:17 0 views
thk thk Tue. 30 Apr. 2013 1:02 0 views 2 comments
ssta73 ssta73 Tue. 30 Apr. 2013 0:55 0 views 3 comments
ssta73 ssta73 Tue. 30 Apr. 2013 0:47 0 views
thk thk Sun. 28 Apr. 2013 12:06 0 views

...Ειναι το Ελληνικο δημοσιο..<br />Καλά πως δεν το χουν δει απο καμια ΕΟΚ , να χωσουν κανα προστι...
...Ειναι το Ελληνικο δημοσιο..
Καλά πως δεν το χουν δει απο καμια ΕΟΚ , να χωσουν κανα προστιμο?
Αισχος και ντροπή...
Απο το site http://www.ependyseis.gr/
οπου υποβαλλεις επενδυτικα σχεδια για επιχορηγηση..